دينوزوف: گومز بهترين خريد تابستاني است
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

دينوزوف: گومز بهترين خريد تابستاني است


دينو زوف سرمربي سابق ايتاليايي براين باور است که فيورنتينا بهترين خريد تابستاني را انجام داده و ماريو گومز را از بايرن مونيخ به خدمت گرفت.


 سران باشگاه فيورنتنيا با پرداخت 16 ميليون يورو گومز را به خدمت گرفتند . گومز در 115 بازي اي که در بوندس ليگا برگزار کرده بود، 75 گل براي باواريايي ها به ثمر رسانده بود و زوف بر اين باور است که او خريدايده آلي بوده است.

به گزارش گل، دينو زوف در صحبت هايي به توتو يووه دات کام گفت:« بهترين خريد تاستان امسال را فيورنتينا انجام داده. من واقعا ماريو گومز را دوست دارم و او بازيکني است که در عرصه بين المللي اهميت خيلي زيادي دارد.آمدن او به ايتاليا همراه با کارلوس تبس و گونسالو ايگواين خلاف اين که بهترين بازيکنان درحال ترک ايتاليا هستند  را ثابت مي کند. آنها بازيکنان بزرگي هستند که سطح فوتبال ما را بهبود خواهند بخشيد.»

سرمربي سابق تيم ملي ايتاليا به علاوه اعلام کرد که به نظر او يوونتوس امسال به قهرماني ديگري نيز خواهد رسيد:« اينتر و ميلان براي فتح جام قهرماني رقابت خواهند کرد. ولي من آنها را در کورس عقب تر مي بينم؛ آنها پشت سربقيه مانده اند. با توجه به شيوه خريد تيم ها در بازار نقل وانتقالات، يوونتوس، فيورنتينا و ناپولي جزو مدعيان قهرماني هستند. اما بينکونري قوي ترين تيم رقابت هاي سري آ است. آنها يک گام جلوتر از بقيه هستند و تيمي هستند که شکست دادنش خيلي سخت خواهد بود. ويولا و آتزوري (فيورنتينا و ناپولي) فاصله شان با بينکونري را کم کرده اند ولي تيم کنته هنوز يک گام جلوتر از سايرين است.»

يوونتوس فصل گذشته را با 9 امتياز بيشتر از ناپولي به پايان برد و فيورنتينا با 8امتياز فاصله با ناپولي در رده چهارم قرار گرفت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!